Hur kommer det sig att när barnen tar sovm...

img_2871 (MMS)

Hur kommer det sig att när barnen tar sovmorgon så kan man inte sova själv!! Kl är snart 7. Freja vaknade vid 6 och fick välling men somnade om direkt och Max sover fortfarande.. Men jag kan inte somna om. Iofs gick jag och lade mig redan vid 9 igår.. Max är hemma idag oxå. Får ta med honom till bilverkstaden vid 11. Ska köpa nytt batteri.. Om jag nu kommer iväg. Bytte bromsklossar i tisd och på väg dit behövde jag starthjälp. Kopplade upp med mamma o pappas bil men lyckas koppla fel.. Kunde gått riktigt illa med både mig och bilarna men jag reagerade snabbt och slet bort kablarna.. Så nu är det verkligen dax med ett nytt batteri.. Nu börjar han vakna till liv så nu ska det gosas:-)



2012-04-05 @ 06:57:48 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: