Nödvändigt ont!!! Har känt de senaste gång...

img_3099 (MMS)

Nödvändigt ont!!! Har känt de senaste gångerna när jag har tränat att jag har fått ont i fötterna när jag kör på cross trainern. Mina skor är ca 10 år gamla vilket börjar kännas. Kassan tillåter det egentligen inte men tar lite i förskott från kommande - förhoppningsvis stora- summan från när jag ska stå på bakluckeloppis på söndag. Sen va de på rea så det var ett bra pris. Har nog aldrig köpt ett par så sköna skor. De väger ingenting och känns som en strumpa på foten. Ser fram emot morgondagens träning då de ska invigas!!



2012-04-18 @ 18:32:46 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

De såg verkligen sköna ut.

mamma (2012-04-18 @ 19:51:10)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: