Första smultronskörden

Idag va äntligen första smultronet på balkongen moget. Synd att inte kidsen va hemma och kunde smaka.. Är precis hemkommen från jobbet. Är ledig imorgon. Ska följa med A till Skara sommarland och möta upp några vänner till honom där. Hoppas på bra väder bara så man kan bada.. Annars har inte så mkt hänt i veckan. Lämnade barnen i måndags. Tatti färgade håret på mig. Hur ska jag göra sen när bästa hårfärgerskan flyttar till Sthlm??:) Trodde ju att min semester va slut men upptäckte att jag hade många fler dagar än jag trodde att plocka ut så har tagit ledigt v 33 och planen är att dra utomlands med A. Sjunker priserna blir det en charter annars Barcelona.. Åh underbart. Ladda barterierna inför hösten... Fast först en mysig vecka med kidsen då vi åker till Vadstena med släkten. Nu får jag hasa mig ur soffan innan jag somnar. Ska möta upp Carolina för en fika vid sjön.



2012-08-01 @ 14:05:12 Permalink Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: