Fredag kväll

Herregud vad veckan har gått fort. Kan inte fatta att det redan är helg.
Veckan har rullat på. Va hemma och vabbade med Freja onsdag och torsdag. Feber och hosta. Max va på dagis så va mysigt att få lite egentid med bara henne. I onsdags va Alexandra här och fikade. Gjorde supergod äppelpaj.
Alexi har kommit hit och ätit lunch. Alltid samma ångest att bjuda en kock på mat😄 men han verkar tycka det enklaste är det godaste så det blev stuvade makaroner och falukorv ena dagen och fläskpannkaka andra.. Och det slank ner utan problem!!


Det är verkligen stor skillnad från att umgås dygnet runt i en vecka till att knappt ses något veckan efter. Han har sin dotter samma vecka som jag har barnen så då blir det inte mkt tid till att ses. Men positivt att få längta efter varandra😊 Trodde aldrig jag skulle träffa någon och hade typ gett upp hoppet och så plötsligt dök han upp!! Han får mig verkligen att må SÅÅÅ bra och är så underbart att få känna pirret i magen..

På söndag vet jag en som kommer vara salig. Det ska tydligen vara något veteranbils rally på evedal så klart vi måste åka dit så Max får se raggarbilar😄



2012-08-24 @ 21:45:35 Permalink Kommentarer (2)



Kommentarer

Underbart gumman! DU om nån är värd allt detta :) Kramkram!!


URL: http://erikasblogg.se/
erikasblogg.se (2012-08-24 @ 22:43:09)

Du är såååååååå värd att ha kärlek i ditt liv!!!

//En läsare <3

Tessa (2012-08-25 @ 13:16:26)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: