Mellanlandar

Hallo hallo. Tyst som vanligt när det är barnfria veckor. Är hemma och mellanlandar lite innan personalmöte.

Kan summera veckan kort.
Körde ett stenhårt benpass med Alexi i måndags. Han jobbar som PT på ett gym i stan så han visade mig en massa benövningar. Idag är det torsdag och kan fortfarande knappt gå😄

Tjejträff i tisdags hemma hos Esa. Första gången på länge som alla kunde.

Spelade pingis i onsdags med Alexi. Vi har ju bara kört på litet bord hemma i hans trädgård innan men nu bokade vi i tennishallen. Superkul.. Tyvärr brukar han vinna trots att jag spelade förr😠

Idag har jag vart ledig. Skönt. Får se om jag får till något mer inlägg. Det funkar ju bara att blogga via wifi från mobil och eftersom jag inte är hemma särskilt många minuter så blir det tyst.

Nu dax för personalmöte.. Imorgon jobbar jag kväll sen ska vi ut och käka med Alexis kompis och hennes pojkvän. Ledig lördag och jobbar söndag.

Sådär nu vet ni lite vad som hänt och händer i veckan😄



2012-08-30 @ 17:52:44 Permalink Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: