Åt rätt håll?

Känner mig bitvis piggare.. Så skumt. Ena stunden mår jag piss.. Ingen ork över huvud taget, febrig och yr. Halsen svullnar upp... Sen i nästa är halsontet borta och jag är hyfsat pigg..
Precis som om det inte vill bryta ut helt.. Men jag har hinkat i mig te med honung och färsk ingefära så kanske det som hjälper på traven..

Får bli jobb imorgon iallafall.. Jobbar bara 5 timmar för jag ska till öronläkaren med Max på em för efterkontroll då han har haft öroninflammation 2 ggr och trumhinnan sprack..

På Torsdag är det ju Lucia och Max längtar som bara den. Frågar om jag ska komma och titta när han sjunger och sen fika:)
Han kan alla sånger så ska bli kul att se om han sjunger eller blir blyg när det kommer en massa folk



2012-12-11 @ 20:36:00 Permalink Kommentarer (1)



Kommentarer

Bara det inte blir lunginflammation av det, har för mig det började så förra gången. Så roligt att han vill sjunga, Freja kan väl också alla sånger. Krya på dig kram.

mormor (2012-12-11 @ 22:10:46)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: