Heeeeelt slut

Kom precis innanför dörren..
Har jobbat 7.30-16.30 idag och ör helt slut efter 9 timmar konstant med fullt med folk.. Hade öppning vilket innebar att jag skulle packa o fixa alla beställningar innan vi öppnade vilket innebär en hel del dagarna innan jul..
Sen bara rullade allt på.
Har handlat lite ostbågar och blir slappt värre ikväll.. Blir nog ett skumbad..
Jobbar extra imorgon så lär va fullt upp då oxå..
Igår hade vi lite julmys med Alexi och hans dotter. Åt supergod saffransgröt med kanel och socker. Har aldrig testat det innan. Han hade i grädde och saffran i köpt risgröt som han kokade ihop.. Ett tips för er som inte testat..
Till det åt vi skinkmackor och varm choklad med grädde😄

Ush va jättejobbigt att lämna barnen igår och veta att jag inte får dom förrens juldags morgon. Vi kör varannat år. Förra året hade jag dom julafton då vi firade hos mina föräldrar och i år firar vi juldagen..

Nehe nu väntar badet



2012-12-22 @ 17:24:09 Permalink Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: