Lördag

Regnrusk ute. Så jäkla tråkigt. Hade tänkt gå ut och gå men så blev det inte. Blir en mysdag inne istället.
Hade besök av Anna och Nille nu på fm.
Det skiljer 2 veckor mellan Nils o Freja..
De gick efter lunch. Lade Freja, slängde in en kladdkaka och väntar nu på att Anna och Ebba ska komma..

Igår hämtade jag hem barnen från Lessebo. Dom har vart där när jag har jobbat..

Helt sjukt att det snart är 2013.
Ska fira hemma hos Linda så ska bli supermysigt. Hon avslöjade menyn för mig innan och den ser vi fram emot:)

Slänger även upp en bild från i onsdags när jag va hemma hos Ida..
Roligare inlägg än såhär blev det tyvärr inte idag



2012-12-29 @ 13:51:06 Permalink Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: