Lussefirande

Blev väl som väntat idag.. Max vägrade vara med i tåget utan skulle sitta i mitt knä..
Vi gick in till Frejas avdelning och fikade... Freja stannade kvar och jag o Max åkte till tandläkaren. Gick superbra..Han bad tillomed om att hon skulle peta i hans tänder eftersom jag hade sagt det innan att tandläkaren brukar göra med:)

Lämnade på dagis och åkte upp till Samarkand för att shoppa lite julklappar..
Sedan vidare till jobbet för kvällsjobb. Va rätt lugnt fram tills em/kvällen då alla skulle komma och fika..

Imorgon ska vi fira lite jul med barnens faster och farbror med familjer. Så skönt att man fortfarande har kontakt med som även fast jag och C inte lever ihop. Dom va ju trots allt även min familj i nästan 9 år..

Nehe nu ska jag krypa ner i sängen bredvid Max. Så mysigt att höra honom snosa bredvid:)



2012-12-13 @ 21:41:09 Permalink Kommentarer (1)



Kommentarer

Söta pepparkaksbarn, han som pratat så mycket om detta och sjungt sångerna. Ha så trevligt i kväll och i helgen. Själva tillbringar vi den i Nässjö kram och hälsa alla.

mormor (2012-12-14 @ 10:26:32)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: