Onsdag

Ligger just nu i Alexis soffa under täcket och myser framför Jul med Ernst..
Jobbade morgon idag och efter det stack vi och spelade pingis. Spelet blir bättre och bättre för varje gång vilket är superkul.. Och idag vann jag för första gången på länge😄

Ikväll ska vi ut och käka på ett nytt japanskt ställe som öppnat. Tänkte ev passa på att testa sushi om det funkar med min skaldjursallergi..

Barnen är i Lessebo och jag hämtar dom imorgon. Eftersom jag börjar kl 6 på morgonen varannan onsdag så funkar det inte med dagis så då får dom vara på Kollo i Lessebo och bli bortskämda..

Kan inte fatta att det är julafton på måndag. Satt och hjälpte Alexi igår att slå in julklappar. Myspys..
Nehe nu måste jag nog hoppa in i duschen..

Trevlig kväll



2012-12-19 @ 18:24:47 Permalink Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: