Tyst på bloggen

Har inte kunnat blogga eftersom Appen har strulat.
Veckan har rullat på..
Pysslat och donat och klätt julgranen.. Dom va så söta så fort jag hade fått den i julgransfoten skulle dom dansa runt den:)
Barnen har vart sjuka och likaså Alexi så va chockad över att jag har klarat mig.. MEN igårkväll började jag känna av halsen. Testade ändå att gå och jobba men räckte med en kvart innan jag kände att det inte skulle funka:(
Så nu ligger jag nerbäddad i soffan


Har pysslat lite hos Alexi oxå. Gjorde knäck och pepparkakshus men som ni ser på bilden hade en viss herre synpunkter på hur det skulle dekoreras:)

I lördags åt vi världens enklaste men godaste mat. Sötpotatis i ugn vilket jag aldrig ätit innan. Supergott. Sen kött och grillad majskolv i barbequesås och massa vitlökssmör till det..

Nehe nu dunkar huvudet så dax att vila igen.



2012-12-10 @ 12:52:57 Permalink Kommentarer (1)



Kommentarer

Härligt med lite härliga bilder igen. Så mysigt i soffan. Han njuter verkligen i snön :)

mamma (2012-12-10 @ 19:53:15)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: