Idag är jag ledig.. Skönt!! Började dagen ...

img_2328 (MMS)

Idag är jag ledig.. Skönt!! Började dagen med lite träning. Blev bara motion idag. Tränade styrka igår med B som visade ytterligare nya övningar som känns i kroppen idag:-) Har precis vart uppe med mamma på samarkand och ätit lunch.. Trevligt sällskap men jag blev illamående av maten:-( vet ej vad det va men fick inte i mig mycket.. Kunde inte motstå dessa shortsen till Freja:-) Nu ska jag hänga upp lite tvätt och sen hämta upp B för en promenad.. Sen blir det nog bara slapp i soffan resten av dagen.. Kram



2012-02-16 @ 13:29:08 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Tråkigt attt du mådde dåligt. Det fanns mycket fint till barnen. Tack för en trevlig stund.

mamma (2012-02-16 @ 15:17:44)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: