Idag känns det bättre.. Är som sagt skönt ...

img_2365 (MMS)

Idag känns det bättre.. Är som sagt skönt när man hinner göra saker för sig själv.. Tränade med B på morgonen.. Han visade ytterligare nya övningar som han sade att en äldre dam fixade utan problem.. Skäms man eller vad när jag tyckte det va skitjobbigt:-) Haha jaja styrkan kommer nog så småningom i armarna med!! Men nu börjar det faktiskt komma resultat och känns superkul.. Men som sagt viktigare att det känns bra i kroppen och syns det är det en bonus... Efter träningen blev det lite shopping och fika innan jag började jobba vid 1.. Som sagt får tänka på att jag kan hitta på mer saker när jag inte har kidsen.. Nu ska jag äta lite sen blir det avslappning i form av fotbad!!! Kram



2012-02-27 @ 20:43:16 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Skönt och höra. Då var kanske den övningen tänkt för mig kram.

mamma (2012-02-27 @ 20:49:31)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: