God morgon. En febrig tjej som har hållt m...

img_1924 (MMS)

God morgon. En febrig tjej som har hållt mig vaken inatt.. Vi hade personalmöte igårkväll så David o Alex passade barnen. Jag fick som alltid migränliknande huvudvärk pga en viss vecka och fick gå hem tidigare. Där möttes jag av en Alex som oxå hade migrän:-( Barnen sov och jag såg fram emot att bara lägga mig och sova bort värken. Men så fort dom gick vaknade Freja o va ledsen. Sen har hon vaknat varje timma hela natten.. Så det tog låååång tid innan värken släppte.. Idag vaknade hon med nästan 39 grader trots alvedon så det blir hemma resten av veckan oxå. Max går mellan 9.30-15.         Freja är så söt.. Varje gång hon har bajsat frågar man om hon har bajsat. Då nickar hon och går till toaletten:-)



2012-01-12 @ 08:41:00 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Ja hon är så duktig och så söt kram.

mormor (2012-01-12 @ 10:46:40)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: