God morgon. Fick precis den här bilden av ...

img_2002 (MMS)

God morgon. Fick precis den här bilden av mamma. Dom sover i Lessebo inatt. C skulle haft dom men fick hoppa in och jobba och då hade jag redan planerat saker. Håll i hatten: jag ska börja träna!! Har länge kännt att jag behöver träna upp rygg och armar.. Så när B som är utbildad och har jobbat som PT ( personlig tränare) erbjöd sig att hjälpa mig så kunde jag ju inte säga nej. Så han ska hjälpa mig idag med ett träningschema så jag vet hur jag ska göra. Skönt så man vet att man tränar rätt.. Hörs sen



2012-01-14 @ 08:59:18 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

You go girl! Vi måste höras snart. Kram!


URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Erika (2012-01-14 @ 09:34:25)

Det var mysigt. Men hon sov ju så dåligt så idag sov vi till halv 9 kram.

mamma (2012-01-15 @ 10:31:12)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: