Ja inte så långt:-) Vi har bytt rum bara. ...

Ja inte så långt:-) Vi har bytt rum bara. Jag har tagit tillbaka det stora sovrummet.. Det är så otroligt lyhört mellan där jag sov och in till grannen. Man hör när telefonen ringer och när dom hostar o pratar. Obehagligt. Så Freja har minsta rummet längst in och Max fick tillbaka sitt gamla.. Får se hur de sover inatt men de somnade båda 2 direkt iallafall.. C lämnade barnen vid 12. Freja sov och jag och Max pärlade. Vi åt och begav oss ner till stan för en fika på Askelyckan. Dom skötte sig utmärkt.. Sen skulle vi kika på tåget men de va inställda och ersatta med buss:-( så vi gick hem och badade sen började jag flytta. Fixade det med en massa svordomar och lite ryggont.. Men vill man så går det!! Har köpt en onepiece till Freja som är ursöt. Hon älskar den. När jag satte på den sprang hon fram o tillbaka i vardagsrummet och visade upp sig:-) Kram kram



2012-01-08 @ 21:34:19 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

Ja här har det hänt grejer. Bar du sängarna själv?

Hon är så söt blir nog en liten pytta kram.

mamma (2012-01-08 @ 22:44:22)

Ha ha är det broder din som stör ;)

Fint det blir med byte av rum och fin dress Freja har på sig.

Kram från oss


URL: http://noelsvarld.blogg.se/
Magda (2012-01-09 @ 10:09:30)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: