Ont ont ont!!! Shit vad ont i kroppen jag ...

img_2004 (MMS)

Ont ont ont!!! Shit vad ont i kroppen jag har. Verkligen varenda muskeldel värker.. Men det tyder ju på att man har gjort rätt iallafall..   Dagen har rullat på. Va och hämtade en tv hos en kompis som jag ska ha i sovrummet. Fick ge en hundralapp för den.. Perfekt. Va ute och gick en runda. Superskönt.. Hem och lagade mat. Spätta blev det..Va en sväng på samarkand med Linda. Cai har ju 30 års fest näst nästa helg och vill hitta något kul. Hittade dessa byxorna på Gina Tricot för 199:- kul med lite färg. Hem efter det och bakade tekakor... Ja man hinner en hel del när man är barnfri.. Får försöka hitta på saker så det inte blir så jobbigt att inte träffa barnen!! Imorgon får jag träffa dom en sväng på fm då jag ska lämna på dagis.. Nu ska jag släcka och säga godnatt



2012-01-15 @ 21:42:26 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Dom satt ju bra. Du får väl tänka så att du får lite gjort, sen bara njuta när du har dom hos dig kram.

mamma (2012-01-16 @ 09:46:08)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: