Hemma i Växjö igen

Känner mig något bättre. Febern är borta men fortfarande ont i halsen och supertrött. Men igår trotsade jag det och va ute i solen. Mona o Bertil kom på fika och grill. Fullt ös på kidsen. Vi skulle egentligen stannat till söndag men tänkte att mamma o pappa kan få vila lite så vi sover hemma inatt och åker tillbaka imorgon för att fira mig:) Lägger ut lite bilder. Det är 2 gamla på mig där man verkligen kan se att Freja är en kopia av mig!! Bilden på Freja när hon är sur är när hon inte fick smaka på morfars öl:) Just nu sover Freja. Håller på att tvätta lite sen blir det till att åka till affären för att köpa lördagsgodis!!



2012-07-28 @ 12:53:55 Permalink Kommentarer (1)



Kommentarer

Visst är hon lik dig. kanske både utseende och humör. Goa bilder, Noel och Freja hade roligt. Ses imorgon.

mamma (2012-07-28 @ 20:32:45)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: