Minisemester

Gick helt ok att komma upp idag trots att klockan ringde tidigt.. Som sagt så skönt att sluta vid 13 och ha hela dagen framför sig. Åkte hem en sväng till Ida. Va ett tag sen vi sågs. Älskar deras hus. Varje gång man kommer dit har de fixat något nytt. Senaste projektet är att de har bytt fönster i ett burspråk. Gör ju inte längtan efter ett eget hus mindre direkt!! Drog vidare ner på stan för att möta upp Sara för en fika på Palladium. Solen kikade fram så va riktigt skönt. Kul att uppdateras lite om senaste skvallret eftersom vi tyvärr ses så sällan. Kom hem och slumrade en ministund på soffan. Har precis käkat och ska ta tag i lite städning och packning inför imorgon. Tog semester på Fredag så vi stannar över natten vart vi nu åker. Ska bli såå mysigt att komma iväg. Lutar åt Österlen men får se vad väderrapporten säger imorgon. Får se om jag lyckas få iväg något inlägg. Tydligen måste man vara uppkopplad via wifi för att kunna blogga via appen. Annars finns jag på instagram. Sök på glutten81



2012-07-18 @ 20:08:25 Permalink Kommentarer (3)



Kommentarer

Åå vad fint de har det hemma hos sig!! Avis! Ha så mysigt på er lilla trip :) Puss!


URL: http://erikasblogg.se/
erikasblogg.se (2012-07-19 @ 13:30:33)

Har du ny kille igen

Anonym (2012-07-20 @ 13:15:21)

Ny kille igen??
Igen vet jag inte om det va rätt ord då jag har vart singel sen jag separerat från C med undantag för B som aldrig ledde till något annat än vänskap. Men ja det stämmer att det finns någon med i bilden. Vart det leder får vi se men känns väldigt bra!!

Johanna (2012-07-20 @ 18:04:55)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: