Tröttkeps

Sitter i soffan och är helt slut.
Jobbade 9-16 och åkte och tränade. Kom hem, duschade och sen fastnade jag i soffan.
Blir tidigt i säng för imorgon börjar jag kl 6.
 
Idag kom min regnjacka som jag beställde..Trodde den skulle vara för liten eftersom den bara fanns i strl S men den va perfekt..Så jag blev SÅÅÅÅ glad
 
Lämnade barnen på dagis igår men tog dessa söta bilderna på Freja i söndags..Hon tar sin lilla väska..pillar lite på mobilen och pratar:-)
 
 
 
nehe det va alles för idag
Godnatt


2012-07-03 @ 20:38:19 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Vad kostade jackan? Kram.

Svar: Den va inte billig direkt men förhoppningsvis bra kvalitet så den håller i några år.970!!:-(
Johanna


URL: http://erikasblogg.se/
erikasblogg.se (2012-07-03 @ 21:30:55)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: