Vi lever:-)

Jävla skit blogg.
Det funkar varken att blogga via appen eller mobilblogga som tidigare.
Endast via datorn. och eftersom jag har glapp i min dator så är det svårt att lägga in bilder därför har bloggandet uteblivet.
 
Eftersom jag hörde att min morfar efterlyste inlägg så blir detta inlägg för din skull morfar/gammelmorfar!!
 
Just nu är vi hemma i lessebo. Jag har tagit ledigt från jobbet imorgon för lite kvalitetstid med Max.
Vi ska åka till barnens gård bara han och jag. Freja är fortfarande för liten så hon får stanna hos mormor.
Lite kvalitetstid för dom oxå:-)
 
Förra veckan hände inte så mkt. Vi hade ju underbart väder i typ 2 dagar. Då passade jag på att åka hem till Thilda och hälsa på. Vi satt på altanen i bikini ända tills kl 6. Supervarmt..
 
Efter det blev det grillat--Man njuter verkligen nu när det är så få dagar man kan det.
Avslutade kvällen med en tur runt sjön
 
Midsommar blev lugnt..Va bjuden till Carolina och Oskar men jag mådde inte riktigt bra.Först o främst jobbade jag så va trött därifrån sen saknade jag barnen något så fruktansvärt mkt..Första midsommar utan dom..Åkte till lessebo och firade på det sätt som blivit tradition för mig..med gamlingarna:-)
 
Ledig lördag då det blev städ tvätt och tekaks-bak..sen jobb söndag..
 
I måndags hämtade jag hem älsklingarna..Det blev som vanligt mys och bad
 
Har jobbat som vanligt men igår var barnen med mamma och pappa ute i Tolg.
De flesta i barnligan va där. Kändes konstigt att se att även mina barn va med de större och lekte:-)
De åt lunch på pannkakshuset.
 
Här kommer lite bilder.Tyvärr är de lite suddiga.Inte jag som är fotograf:-)
 
 
 
 
 
 
När jag jobbade igår kom det in en som hade en helt underbar regnkappa på sig som jag blev helt kär i. Det va av märket Danefae ett danskt märke..Har suttit och kikat på nätet och det är tyvärr inte särskilt många återförsäljare..och de som finns är svindyra. men hittade en sida idag där de va nedsatta med 25 % plus gratis frakt. Det fanns tyvärr endast i storlek S så den är säkert för liten men jag chansade.
Hoppas den är lika fin i verkligheten!!
 
Håll tummarna för att vädret håller vad de har lovat imorgon. Enligt smhi och yr ska det bli sol!!
 
 


2012-06-27 @ 21:12:09 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Så dåliga var ju inte bilderna, till att jag var fotografen.

mamma (2012-06-28 @ 19:46:27)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: