Satt och lekte lite med mobilkameran igår....

img_2653 (MMS)

Satt och lekte lite med mobilkameran igår.. Börjar känna mig på banan någorlunda. Vaknade nästan feberfri och inte så farligt ont i halsen... Så hoppas på att vila imorgon oxå gör susen så jag kan jobba på onsdag.. Kommer inte bli mkt lön denna månaden:-(  Fy vad trist att vara inne idag i vårvärmen.. Nehe nu ska jag bespara er från mer bitterhet men är alltifrån glad!! Mkt runtomkring som jag inte kan skriva om som tynger en.. Familjen och de närmaste vet jag pratar om och tusen tack för att ni finns!!! Kram



2012-03-12 @ 18:31:40 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Kanon tuffing.

mormor (2012-03-13 @ 09:59:36)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: