Sjukstuga för hela slanten!!! Freja va ju ...

img_2637 (MMS)

Sjukstuga för hela slanten!!! Freja va ju pigg igår så jag lämnade på dagis.. Men jag va tvungen att hämta henne vid halv 4. Hon va jätteledsen.. Så det blir att vara hemma idag fredag oxå.. Tur man har en förstående chef!! Jag började känna mig skum igår.. Ont i lederna och kill i halsen plus huvudvärk deluxe:-( Vaknade idag febrig och rosselhosta och ont i kroppen. Lämnade Max på dagis nyss. Han fick va sin vanliga tid. Hoppas på att Freja inte är alltför gnällig. Hon pekar precis uppåt trappan att hon vill gå och sova. Får väl sova en ministund



2012-03-09 @ 08:55:20 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Stackars er det tar aldrig slut kram.

mamma (2012-03-09 @ 09:40:32)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: