Har haft en helt underbar dag. Som ni set ...

img_3321 (MMS)

Har haft en helt underbar dag. Som ni set hittade jag en massa. Gjorde en massa fynd. Vi avslutade dagen på IKEA. Va inte hemma förrens halv 8 nu på kvällen så är helt slut. Imorgon är det dax för bakluckeloppis igen. Hoppas det blir några slantar till. Nu ska jag hoppa in i dushen sen isäng. Har egentligen några saker till att fixa men är helt slut så får vänta tills imorgon. Kram och godnatt



2012-05-05 @ 21:46:36 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

Har läst din blogg ett tag men aldrig kommenterat. Förstår det är jobbigt att lämna bort barnen och att de är borta en hel vecka men har du inte barnen nu? Varför lämnar du bort dem för nöjessaker när du bara har dem varannan vecka? Skulle pappan vilja ha vårdnaden så kan han argumentera mot att du lämna dem så mycket till dina föräldrar och att du prioritera nöje när du redan lämnat dem är två gånger redan under denna veckan. Förstår med jobb och dagis men för nöje på egotid när du har en hel vecka med massa tid för dig själv.

Vill inte hoppa på dig utan bara säga att pappan kan sätta käppar i hjulet om det vill sig illa för ni verkar ju inte riktigt sams om man läst tidigare inlägg.

Du verkar ju haft en helt fantastisk dag och verkat trivas med god mat och shopping. Vem hade inte gjort det men här skulle man ju bara kunna drömma om sånna dagar. Från en skit avis och bitter ensamstående mamma utan hjälp och utan pengar :(

Klara (2012-05-05 @ 23:22:16)

Hej Klara. tack för din kommentar. Tråkigt att det är jobbigt för dig..Som jag skrivit flera ggr vet jag inte vad jag skulle gjort utan mina föräldrar.. Som svar på din kommentar kan jag säga att egentligen skulle jag inte haft dom förra helgen.pappan ville byta helg och jag skulle jobba därav 2 lämningar där..Sen att jag och Linda åkte iväg va planerat sen flera månader tillbaka och detta datum va det enda vi fick ihop..och att jag lämnar bort dom mycket till mina föräldrar för nöjde kan jag inte riktigt hålla med om..Jag vet att dom är där mkt men det beror absolut inte på att jag prioriterar bort tiden med dom utan för att jag har ett jobb som innebär obekväma arbetstider som inte alltid funkar med dagis


URL: http://maxwilmera.blogg.se/
Johanna (2012-05-06 @ 16:29:32)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: