Fredag

Har knappt hunnit blogga. Har haft fullt upp hela veckan. I onsdags hämtade jag barnen vid 17 sen slängde jag ihop 2 satser scones innan tjejgänget kom.
Lika kul som vanligt att ta igen lite skvaller:)

Igår va det kanelbullens dag. Började redan vid halv 8 att baka. Dom blev helt ok. Alexi kom förbi och hämtade några eftersom hans dotter oxå har gluten och dom hade gått hem:)

Mamma och pappa kom in och passade kidsen när jag jobbade eftersom dagis hade stängt.
Det va en hel del att göra pga kanelbullens dag så va inte hemma förrens 20.

Idag är det äntligen helg och imorgon åker vi till Helsingborg till min bror med familj. Kul att se deras nya hus..

Tjingeling



2012-10-05 @ 13:28:26 Permalink Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: