Host och snörvel

Nu är vi hemma igen.
Körde hem efter fikat. Har vart mysigt och barnen har lekt jättebra men jag har typ legat däckad hela tiden. Febrig hostar och snorar så ska vara hemma imorgon. Inte bästa stället att jobba bland kunder när läget är som det är..

Max är feberfri så det blir dagis för hans del imorgon. Pappaveckan påbörjas imorgon så ska lämna på dagis sen slänga mig under täcket i soffan och tycka synd om mig själv. Förhoppningsvis bli lite ompysslad:)

Ikväll va det premiär av solsidan. Så jäkla bra. Älskar hösten då alla bra tv serier går.. Tv tönt som man är!!

Nehepp nu dax att lägga sig och vakna lite piggare förhoppningsvis



2012-10-07 @ 21:19:06 Permalink Kommentarer (1)



Kommentarer

Väldigt stor hjälp jag hade, särskilt Freja som stoppade rätt mycket i munnen.

mamma (2012-10-08 @ 10:07:30)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: