Tisdag kväll

Började dagen med en massa mys med barnen. Vet ej varför men de va extra gosiga idag. Ville kramas hela tiden:) Åt frukost i lugn och ro med tända ljus. Får se det positiva med att det är ruggigt ute..

Lämnade barnen på dagis för att åka vidare till massagen. Blev en timme idag. Grymt skönt. Har redan bokat in en tid om 2 veckor. Så jäkla snällt. Det är en tjej som Alexi jobbar med på gymmet som startat eget. Han köpte 10 kort och jag fick hälften.. Så 3 ggr till kan jag skämma bort mig själv..

Mötte upp Alexi för en lunch på Samarkand innan jag begav mig till jobbet för kvällsjobb.
Hämtade kidsen. Hann med några minuters mys innan det va dax för sängen..

Imorgon kommer tjejerna hit för lite sconesmys. Kul att nästan alla kan med kort varsel..

Det är så tråkigt att det ska vara så svårt att få till en träff. Vi har bestämt att försöka få med grabbarna på en träff oxå nu när alla av oss har pojkvän.. Först 27 Oktober har vi lyckats hitta en tid😄



2012-10-02 @ 21:18:29 Permalink Kommentarer (1)



Kommentarer

Så mysigt , kan aldrig bli förmycket av gosiga pussar och kramar.

Anonym (2012-10-02 @ 21:47:00)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: