Tråkdag

Ush vad jag är uttråkad..
Är så van vid att alltid åka hem till Alexi på måndagskvällen när man slutat jobba och ha en hel veckas mys ihop framför sig.. Istället ligger jag själv hemma i soffan:( Han har typ vart sjuk i 3 veckor och precis blivit frisk så vill inte riskera att smitta ner honom..
Har rotat fram en massa gamla dagböcker som jag läser. Herregud vad kul. Vad tänkte man med alltså!!!
Jag skrev väldigt flitigt i flera år och verkligen detaljerat så det är superkul att läsa..

Nehe dax att krypa ner i sängen. Ska vara hemma imorgon oxå så hoppas jag på att jobba på onsdag..

Natti natti



2012-10-08 @ 22:09:42 Permalink Kommentarer (1)



Kommentarer

Åh va kul! Alltid lika kul att läsa om gamla tider! Om de tankar och problem man hade förr:) jag skrev oxå dagbok förr, har MASSOR, kanske man skulle underhålla sig med och gå igenom dem ;) kram


URL: http://Thilden.blogg.se
Thilda (2012-10-09 @ 00:17:15)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: