Framför halv 8 hos mig i väntan på något gott

Ligger i soffan hos Alexi och väntar på att han ska komma med pizza..

Har haft en superhärlig em. Jobbade morgon sen åkte vi och hyrde film och kröp ner i sängen och kikade på film. Perfekt när det ösregnar ute..

Har inte haft tid att blogga om Kaskad. Båda va superglada och Freja älskade det. Skulle hoppa från kanten hela tiden.

Va superkul att träffa Lotta i söndags. Hade en massa att ta igen..

I måndags lämnades barnen på dagis. Jobbade sen hem till Alexi..
Lite kul. Ena måndagen är man pirrig i magen för att man ska träffa barnen och andra måndagen pirrig för att träffa Alexi..

Imorgon är jag ledig. Blir en dagsutflykt till Kalmar. IKEA står på planerna. Han ska kika lite. Blir väl även lite strosande i Kalmar kan jag tänka mig.

Nehe nu blev det ändrade planer ska med och handla pizzan.



2012-09-26 @ 19:50:04 Permalink Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: