God morgon

Finns det något bättre än att ligga kvar och dra sig i sängen. Alexi har precis stuckit till jobbet men jag ligger kvar. Inte ofta jag är ledig en lördag när jag jobbar helgen. Fast jobbar ju imorgon istället..

Det va jättemysigt igår. Blev 3 rätters på aptit och Anna och Mattias va hur enkla som helst..

Idag är planerna att köpa födelsedagspresent till Max som fyller 4 nästa söndag. Sen ska vi spela badminton om det finns någon ledig tid.

Tror jag ska snoosa lite till nu



2012-09-01 @ 08:57:59 Permalink Kommentarer (2)



Kommentarer

Det där lät mysigt, det verkar som du får fint väder på din lediga dag kram.

mamma (2012-09-01 @ 09:11:46)

Åå vad skönt det ser ut. Fluffiga vita täcken :) Ni var så fina igår och är så glad för din skull. Kramis!


URL: http://erikasblogg.se/
erikasblogg.se (2012-09-01 @ 10:13:09)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: