Kalas

Har inte hunnit blogga om Max födelsedag. Det va fullt upp.

Så fort han vaknade hoppade han ur sängen och frågade om han skulle ha kalas😄

Började att fixa tårtan. Självklart blev det en transformers tårta.

På em kom släkten för att fira. Han fick en massa fint. Även Freja fick paket..

Lämnade dom på dagis igår och han skulle bli firad även där så han va nöjd.

Åkte iväg och tränade och sen blev det lite slapp i solen innan jag jobbade kväll.
Åkte direkt till Alexi och fick äntligen mysa lite. Har bara träffats en timme på hela förra veckan så hade längtat som bara den...

Ikväll blir det lugnt. Blir väl kika på fotbollen på tv. Har dragit på mig en förkylning så har redan bestämt med chefen att vara hemma imorgon. Kände mig febrig på jobbet och skulle jobba 6-13 imorgon så hon tyckte det va lika bra att lösa en inhoppare så vi slapp det imorgon om så är fallet. Lika bra det så jag kan vila och bli frisk tills på Torsdag då jag mamma och moster åker till Ullared!!!



2012-09-11 @ 19:48:05 Permalink Kommentarer (1)



Kommentarer

Stor kille nu. Vad mysig han var när det var kläder i paketet. Kanon tårta du gjort, Freja hon älskade ju chokladkexen. Krya på dig kram.

mamma (2012-09-11 @ 21:22:21)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: