Tisdag

Tisdagkväll och jag sitter i soffan med en stor kopp varm choklad. Riktig hemmagjord på kakao och vaniljsocker.

Dagen började kl 06.30 med en Max som hoppade ur sängen och frågade när vi skulle till doktorn😄 Jag berättade igår att Freja skulle få spruta och han skulle på 4 års kontroll. Han kunde knappt vänta!! Så idag har jag hotat med att om du inte är snäll får du inte följa med till doktorn😄

Vaccinationen gick bra. Hon va rätt gnällig..Lämnade på dagis innan jag jobbade kväll. Va lugnt med folk så blev ej så sent som det kan bli.
Såg att Freja va röd och kladdig i ena ögat så får se om det blir dagis imorgon.

Nu dax för Hollywoodfruar



2012-09-18 @ 21:34:52 Permalink Kommentarer (2)



Kommentarer

Det är ju inte ofta man behöver hota med det. Hoppas inte hon blir sjuk kram.

mamma (2012-09-18 @ 22:02:53)

Super söta ju!


URL: http://viktorias.blo.gg/
Viktoria (2012-09-19 @ 06:45:23)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: