Ullared

God morgon. Ligger och drar mig i sängen. Börjar inte förrens 13 idag. Alexi kör ett morgonpass på jobbet sen blir det frukost och film i sängen när han kommer tillbaka. Myspys..

Hade en bra dag igår med mamma och moster i Ullared..Det va jättelite folk. Riktigt skönt..Handlade faktiskt inte så mkt som jag brukar men jag va helt slut i kroppen pga förkylningen så shoppingsuget va inte på topp..

Handlade kläder till barnen och lite väskor och lampa och småplock till mig själv..

Tack o lov och konstigt nog började jag känna mig piggare på kvällen.. Hade en perfekt avslutning på kvällen med lite pingis i trädgården och sen god mat och kors i taket lite vin till det. Har bestämt mig gör att bli vuxen och lära mig dricka vin!! För första gången lyckades jag hitta ett lättdrucket rödvin som faktiskt va gott😄



2012-09-14 @ 08:28:07 Permalink Kommentarer (1)



Kommentarer

Ja vi hade en trevlig dag, kanon med så lite folk. Skönt att du mår bättre kram.

mamma (2012-09-14 @ 09:13:57)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: