Barnen är hemma<3

Eftersom jag ändå är hemma så kom barnen hit nu redan i em istället för att de skulle behöva bli lämnade på dagis tidigt imorgon. Underbart!!!
Jag håller på att bli galen av att vara fast här hemma.. Att vara beroende av andra så fort man vill hitta på något..

Va en sväng nere vid sjön med Alex. Satte och och tog en glass i solen. Bitvis superhärligt och bitvis superkallt!!

Nu sitter vi här i soffan och myser..
Är så fruktansvärt tomt här hemma när inte barnen är här. Självklart finns vännerna där för en men dom har ju fullt upp med jobb och barn..
Är väl därför allt känns extra tugnt och tomt efter Alexi. Han fanns ju verkligen vid min sida varje dag och pysslade om mig. Va stora stöttepelaren och fick allt att vara mindre jobbigt..

På torsdag ska jag till röntgen och ortoped för att få besked om vad som komma skall.. Skulle vara en sån befrielse om jag får slippa ortosen så jag som sagt kan byta bil med mamma o pappa och kunna ta mig till ställen när jag vill... Håll tummarna för mig!!!



2013-04-14 @ 18:37:43 Permalink Kommentarer (1)



Kommentarer

Ska verkligen komma ut till dig ngn dag. Har varit mycket med graviditetskrämpor och renovering som du vet. Men jag tänker på dig och det hoppas jag du vet <3

Svar: Tack vännen. Måste ju få se din fina mage mer än på bild:)Kram
Johanna


URL: http://erikasblogg.se/
erikasblogg.se (2013-04-14 @ 19:40:39)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: