Hitta en inre styrka

Ni som känner mig vet att jag har varit med om mycket jobbigt senaste åren..
Kan ibland känna att när fan ska det vända.. När är det min tur att få bli lycklig.. Ta inte detta fel nu. Jag har världens finaste barn, familj och vänner men känns som den där sista pusselbiten fattas..
Trodde som sagt att min tur hade kommit för jag kommer inte ihåg sist jag mådde så bra som jag har gjort tiden tillsammans med A.

Men nu är det tid att tänka om.. Har insett att jag måste lära mig att trivas med mig själv och leva i nuet. Har alltid vart sån som hela tiden tänkt framåt och längtat till saker..Har det vart något särskilt att längta till har man gått och tänkt och planerat i minsta detalj.. Sen när den dagen väl är över ja då längtar man tills nästa.. Istället för att bara stanna upp och uppskatta alla småsaker..

Kan faktiskt känna ett pirr i magen över att jag kan känna att jag inom mig har styrkan till att fixa det..
Självklart kommer det komma dippar.. Säkerligen lång tid framöver.. Men en sak som är säker att från botten finns det bara en väg och det är uppåt!!!



2013-04-15 @ 12:36:00 Permalink Kommentarer (1)



Kommentarer

Kämpa på gumman kram.

mamma (2013-04-16 @ 09:51:48)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: