Kul pass hos sjukgymnasten

Är precis hemkommen från sjukgymnasten.. Gjort framsteg från i måndags och kom utan problem ner till 90 grader själv utan hjälp och ingen smärta.. Men när han skulle pressa ner till 95 grader gjorde det sjuuukt ont och höll på att svimma:)
Har vart så hela tiden. Första gångerna man böjer nya grader gör det asont sen näst gång inga problem.

Gick in i gymmet och fick gå över hinder. Klarade de högsta häckarna utan problem och peppar en som bara den.. Fick även testa på att köra vissa övningar i maskiner och börja gå med en krycka. Skitläskigt!!
Men jag är såå glad när man går därifrån och så peppad inför framtiden..

Har ytterligare en massa roligt planerat i veckan.. Snart ska jag hem till Camilla och hälsa på henne och hennes dotter och kika in deras hus. Ikväll ska jag hem och mysa med Erikas bebismage.
På fredag ska jag hem till Ida o Oskar på kvällen och på lördag ut och käka med Carolina.. Tar igen allt från de senaste tråkiga veckorna:)

Nu måste jag byta om och få något i magen innan jag beger mig till Öjaby. Blir säkerligen lite fika i solen:)
Kram



2013-04-25 @ 13:09:41 Permalink Kommentarer (1)



Kommentarer

Det var ju roligt och bra. Verkligen fullt upp, ha så trevligt kram.

mamma (2013-04-25 @ 16:38:53)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: