Lite gravidfotografering

Jag nämnde väl att Jonas hade gjort klart bilderna från när vi tog bilder då jag va gravid med Freja. Han hade brännt ut dom på en skiva men jag har inte kunnat kika på dom förrens nu när vi är i Lessebo. Va en massa fina så här kommer några..

Veckan har rullat på..
Igår va Thilda Tyra och Theo på besök. Max blev jätteglad..

Idag va det 2 sura barn som åkte till dagis..
Träffade Alexi en kort sväng. Han har vart i Egypten en vecka. Vissa har det bra:) Men jag kunde nog nästan mäta mig i brunhet i ansiktet iallafall efter mina soldagar på balkongen!!

På eftermiddagen kom pappa och plockade upp mig för att hämta kidsen på dagis och därefter åkte vi vidare till Lessebo. Stannar här tills måndag..
Blev bortskämd med svampstuvningsmackor:)

Ha en mysig helg



2013-04-05 @ 19:03:31 Permalink Kommentarer (1)



Kommentarer

Kanon bilder. Härligt och skämma bort lite kram.

Anonym (2013-04-05 @ 21:59:22)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: