Ortopeden i onödan

Igår va det Max tur att få feber. Nästan 39 grader på kvällen men har vart hyfsat pigg idag..

Ringde till ortopeden idag för att boka besök för att prova ut ortos och fick tid 13.30. Mamma skulle ändå till ögonmottagningen så passade perfekt..
När jag kommer dit har dom ingen ortos som passar mig. De hade bara en som man drar över som en strumpa.. Men eftersom jag inte kan sätta på mig en vanlig strumpa själv blir det svårt att fixa själv. Måste ha en som jag kan öppna helt så jag kan ta på och av själv. De tog mina mått så ska de kolla på måndag om det finns på ett annat ställe annars måste dom beställa:(

Har en massa inbokat nästa vecka så hade vart skönt att kunna köra och slippa fixa skjuts.. Jaja

Sägs att det ska bli härligt väder i helgen så det hoppas vi på



2013-04-19 @ 21:37:22 Permalink Kommentarer (1)



Kommentarer

Tur att jag ändå skulle in, annars hade det varit dumt. Hon gillar verkligen och vara ute. Leker väldigt bra själv men roligt när vi gungade.

mamma (2013-04-19 @ 21:48:14)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: