Tidigt i säng

Är helt slut..
Har ju vart fullt ös hela dagen..
Barnen gick till dagis vid 9. Mötte upp Thilda på Samarkand lite innan 10. Hem vid 13 och åt. Vidare till läkaren.. Sen direkt hem till Ida efter det och va där några timmar innan jag åkte hem och fixade lite..

Har faktiskt redan krupit ner i sängen fast kl bara är 20:00:)
Sov ju första natten här inatt. Underbart men sov dåligt ändå.
Max snurrade och donade bredvid mig. Gav upp vid 02:00 och flyttade in honom till sig. Då vaknade Freja o va jätteledsen..
Sen gör den nya ortosen ont när jag sover. Den är mycket hårdare än den gamla så har vaknat flera ggr av att hela benet har värkt..
Antar att det tar tid att lära mig hur jag dka ligga som det gjorde med förra..

Veckan lär nog rulla på. Har en massa roligt inplanerat😄👍



2013-04-23 @ 20:25:27 Permalink Kommentarer (1)



Kommentarer

Låter ju bra med en massa roligt.

mamma (2013-04-23 @ 21:29:30)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: