Underbar helg

Det har verkligen  vart superhärliga dagar i helgen.
Barnen har vart ute hela dagarna och vi har suttit på altanen i solen..
Pappa håller på att bygga ut inglasningen på altanen och max har hjälpt till hela dagarna..Även att greja i jorden och han längtade tills dom skulle plantera=)
 
Vi åkte hem idag på morgonen.Jag hade tid hos sjukgymnasten 9.40.
Fortsatte att kolla rörligheten i knät. De sa att jag hade mer muskler än det ser ut som.Att det va jättebra att jag kunde göra vissa saker och kunna slappna av utan att känna någon smärta...
Känns positivt inför kommande träning..Fick även träna olika saker med kryckgång att gå över hinder när jag belastar benet...Åh är verkligen såååå taggad för att köra på..Känns så konstigt att ha träningsvärk i hela benet bara efter att börja sätta ner foten lite..
 
I morse ringde de från ortopeden och sa att de troligtvis hade en ortos som skulle passa mig så jag ska dit i em och prova ut den..Förhoppningsvis blir det en tur till samarkand efteråt för att hitta några roliga byxor=)
 
Sen kommer barnen..Ska ha dom några extra dagar eftersom deras pappa är sjuk..
 
Blogg appen funkar fortfarande inte så blir nog inte så mkt mer inlägg tills dess..orkar inte krångla och föra över bilderna till datorn..
 
Tusen tack igen förresten mamma och pappa för all hjälp denna veckan


2013-04-22 @ 12:11:16 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Ja mycket possitivt. Så härlig Max var ville hjälpa till hela tiden. Vi hade tur med vädret så de kunde va ute o leka hela dagarna. Tack själva för mysiga dagar.

mamma (2013-04-22 @ 16:44:03)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: