Underbart besök

Underbara personalen på barnens dagis fixade så att barnen fick komma hit en stund i em och äta mellis.. Såååå härligt att träffa dom..
Gick bra när dom skulle tillbaka vilket va skönt. Inga ledsna miner..

Är riktigt tungt även idag. Även fast det nästan har gått en månad är det fortfarande lika tungt.. Hatar mig själv för att jag inte bara kan släppa något och sluta grubbla utan måste älta och älta... Vill inte sluta hoppas även fast jag måste... Nu blir det känslobabbel men lite det bloggen är till för att skriva av sig.. Kan bara säga såhär att det vi va med om.. Som jag skrivit om tidigare att från första gången vi träffades så kände båda 2 att det va vi.. Den kemin vi hade är inte vanlig att man stöter på och jag kan bara hoppas att jag får uppleva det igen!!

Ska på bio ikväll med Linda för att få tankarna på annat håll.. Ska bli jättemysigt. Ska se små citroner gula. Har läst boken så ser fram emot filmen..
Hoppas det går bra att sitta. Har bokat platsen längst bak som har mkt benutrymme så tar jag med en väska som jag tänkte vila benet på:)

Kram



2013-04-10 @ 16:30:20 Permalink Kommentarer (1)



Kommentarer

Härligt med uppiggande besök. Ja de är verkligen kanon på deras dagis. Hoppas du hade ett trevligt bio besök kram.

mamma (2013-04-11 @ 14:08:28)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: