Vårdag☀

Vaknade till grått trist väder som sprack upp till en härlig vårdag..

Max gick till dagis och jag o Frejski begav oss till bion.
Hon tyckte det va kul att se Pino på "den stora tv:n"

Åkte hem en sväng och satte mig i solen en stund..
12.45 va det dax för röntgen och imorgon kommer domen om jag får slippa ortosen eller inte..

Hämtade Max på dagis. Hem för lite fika och sen vidare till Strandbjörket. Mamma o pappa är som sagt här och hjälper till och sover här inatt..
Satte oss en stund utanför när vi kom hem och fick lite sommarkänsla..

Ikväll va det dusch och bad för de yngsta( inkl mig:) sen avslutning med lite jordgubbar..

Hör av mig imorgon när jag vart hos Ortopeden



2013-04-17 @ 19:00:49 Permalink Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: