Ännu en strålande dag☀☀

Gårdagen va ju helt underbar men tyvärr förstördes hela kvällen av att jag åkte på migrän:( kände av det på jobbet och så fort jag kom hem exploderade den. Gick och lade mig vid halv 8 och lyckades somna tack o lov. Idag är det bättre. Känner mig typ bara öm i huvudet.

Sov till 8. Gick upp och åt frukost. Handlade lite och nu ligger jag i trädgården. Nästan ännu varmare idag.
Åt en tallrik blåbär och mjölk innan som pappa och freja plockade i helgen😄

Idag är det jobb 13.30-17 sen hem till Anna för date med tjejerna. Ska äntligen få träffa Erikas lilla Arvid. Ska bli supermysigt. Håller tummarna att huvudvärken håller sig borta!!



2013-08-28 @ 11:07:56 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: