Aug. 23, 2013

Har vart hemma 2 dagar med Freja. Hosta och feber men idag har hon vart mkt piggare. Hon hade tydligen vart sjuk förra veckan oxå med feber så kände hon fick vara hemma idag oxå så hon blir riktigt frisk..

Har haft riktigt röjarsug här hemma så igår rensade jag ut frysen. En mer tragisk frys har jag nog aldrig skådat.. Det som blev kvar va mamma o pappas lingon.. Lite kakor, en påse pommes och persilja:)
Satte igång att baka tekakor då jag fick slänga de andra jag gjorde i måndags eftersom oljan jag använde va dålig:)

Idag har jag storstädat soffan. Dammsugit under alla kuddar och dynor. Sedan även putsat fönster.. Känns sååå skönt..
Har även sålt en byrå jag hade i sovrummet.. Har fått ett sug på att ändra om lite här hemma..
Max ska få skrivbord till sitt rum och inreda det lite annorlunda. Nu va det lite mer bebisrum- han fyller ju faktiskt 5 snart!!
Så hyllan han hade i sitt rum har jag tagit över:)

Hämtade Max på dagis. Åkte och handlade. Hem och bakade chokladkakor igen. De va så jäkla goda. Lägger ut receptet om ni vill testa.
Till kvällsmat blev det tacos och efter det popcorn..
Har precis lagt dom..
Imorgon åker vi till Lessebo på em. Mamma o pappa ska passa dom eftersom jag ska stå på bakluckeloppis på Söndag... Jag åker hem på kvällen eftersom dom ska äta kräftor och jag är så allergisk så tål inte ens lukten av det:( Har bestämt med Ida att göra något mysigt. Kanske passa på att sätta sig på en uteservering och njuta av den sista solen😎

Hörs imorgon



2013-08-23 @ 20:01:22 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Så duktig du varit. Mysiga bilder, Freja också popcorn. Ses imorgon :)

mamma (2013-08-23 @ 20:45:38)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: