Bakluckeloppis

Är helt slut efter dagens loppis. Va där redan vid 10.15 för att säkra en bra plats och packade ihop vid 15.
Det va perfekt väder ocg ganska mkt folk. Gick 1200kr plus så jag är väldigt nöjd. Kommer spenderas bl a på saker till Max rum och lite annat kul:)
Har suttit ikväll och kikat på lite affischer till tavlor till sovrummet och har beställt 2 st.

Imorgon lämnar jag barnen. Ska försöka få till lite träning oxå. Är jättesvårt när jag har barnen.
Blir IDOL häng med Ida och Linnea imorgon.
På Onsdag ska vi träffas tjejgänget och jag får äntligen träffa Erika och Arvid..
Annars får vi se vad som händer i veckan. Ev bio med Jossan någon kväll. Alla säger att Håkan Hellström filmen ska vara superbra.

Nehe nu är det dax att säga godnatt



2013-08-25 @ 23:20:58 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: