Fortfarande sommar

Max va sååå gosig imorse..
När han vaknade flyttade han kudden närmare mig.. Klappade mig på ryggen och lade armen om mig och kramades hur länge som helst. Helt underbart❤

Lämnade på dagis innan jag började jobba vid 12.
Vilket väder det har vart idag.. 22 grader och sol..
Mötte upp Jossan efter jobbet. Köpte med oss sushi och satte oss vid sjön..
Blev även glass till efterrätt.. Satt kvar till halv 6 och fortfarande va det supervarmt och solen stekte..

Va hemma en liten stund innan jag åkte hem till Linnea( en kompis till Ida) för lite Idol häng med henne och Ida.

Är precis hemkommen och ska snart hoppa i säng. Imorgon blir det träning på morgonen. Har bytt tider oxå så nu jobbar jag 13.45-17 istället. Mkt bättre både för dom på jobbet och för mig. Har vart så svårt för mig att få till träningen när jag jobbar 12.15.30. Men nu kan jag träna på morgonen så hinner jag vila några timmar innan det är sax för jobb..



2013-08-26 @ 21:44:42 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

Musikalen :)

Mamma (2013-08-27 @ 20:49:05)

Skulle ju stå myskillen.

Mamma (2013-08-27 @ 20:50:10)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: