Fredagskänsla

Va uppe och tränade vid 10 med sjukgymnast. Vi ska ändra lite nu på upplägget på träningen.
Innan har det vart mkt fokus på balansövningar för att stärka upp stabiliteten men nu ska jag lägga mer kryt på att bygga upp volym..
Vaderna skiljer det bara 1 cm men låret tycker jag står still.. Då sa han att jag har lång väg kvar innan det är nästintill full styrka.. Men det är bara att kämpa på..

Va och handlade lite till Max barnkalas. Han fyller ju 9 September men då är det pappavecka så ska fira honom nästa vecka..
Va nere en sväng på stan och hämtade ut biobiljetterna och nu har jag precis slängt ihop en supergod kall pastasås..

Blanda ihop creme fraiche, vitlök, rökt skinka, paprika, stenbitsrom och ev purjolök. Salt och peppar..
Servera till pasta.. HUUUR gott och enkelt som helst..



2013-08-30 @ 14:59:13 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Låter gott. Ha så trevligt ikväll.

Mamma (2013-08-30 @ 17:04:13)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: