Gick bra att jobba

Glömde ju skriva att det gick bra att jobba. Ingen större skillnad på 2 och 3,5 timmar. Samma att det blir stelt och svullnar efter ett tag och då gör ont när jag böjer på det.. Men så länge jag står still känns det ingenting:)

Åkte bort till Jossan ikväll och slängde ihop en äppelpaj.. Supergod..
Precis hemkommen och snart dax för sängen.. Är ledig imorgon och jobbar på lördag. Ska jobba uppe på Samarkand så ska bli kul..
Ev ska jag träffa Lotta imorgon. Hon jag jobbade samtidigt som när jag va personlig assistent.. Beror på om hon tar sig in till stan.. Annars blir det nog bara plock o fix här hemma..

Godnatt



2013-08-15 @ 23:54:44 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Låter som en ganska bra helg :)

Mamma (2013-08-16 @ 20:19:03)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: