Sista pusselbiten är på plats!

Ja som ni vet har det vart några motgångar senaste åren som vart jäkligt tuffa..självklart har det funnits många gina stunder oxå..
Har väl hela tiden sökt efter något för att typ känna sig hel..
Har haft en jättemysig sommar tillsammans med M men det blev inte så mkt mer än så och det är inget jag är ledsen över.. Faktiskt tvärtom..

Har senaste dagarna kännt någon slags ro i kroppen.. Jag känner mig jäkligt stark i mig själv.. Har absolut inget behov av att träffa någon utan blir det så så är det mysigt men inget jag går och letar efter heller.. Just nu känns allt bara väldigt bra.. Tror faktiskt inte jag har haft denna känslan på flera år och det är helt underbart!!



2013-08-15 @ 17:30:47 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Så härligt gumman och jag är glad att du är på topp igen <3


URL: http://erikasblogg.se/
erikasblogg.se (2013-08-15 @ 23:25:27)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: