Tyst

Har helt enkelt haft fullt upp och inte hunnit blogga..
Har blivit en hel del strandhäng med Jossan. Jag har till o med badat. Det är hur stort som helst för mig. Trodde inte att benet skulle fixa det i sommar men det känns verkligen stabilt så i lördags badade jag 3 ggr på Evedal. Det va hur grymt väder som helst.. 27 grader och klarblå himmel..
Så brun som jag blivit i sommar har jag nog aldrig blivit tidigare genom att bara vara hemma..

I övrigt har jag träffat Alexandra och Benny igen.. Har verkligen vart jättekul att träffas igen.. Ja de flesta vet ju att vi dejtade ett bra tag men sedan blev vänner.. Och så otroligt skönt att märka att vänskapen finns kvar och inga jobbiga känslor är inblandade..
Sådana som honom finns det få av och är verkligen glad att jag lärt känna honom..

Igår hämtade jag hem barnen..
Hade lovat dom kalas så köpte lite glass och gelehallon som dom fick dekorera.. Vi fikade sen åkte vi ut till Evedal.. Det va helt underbart i vattnet och de badade båda 2 hur länge som helst..

Men först o främst BÖRJADE JAG JOBBA!!!!!
Det gick superbra och va riktigt kul..
Jag jobbade bara 2 timmar. Man kände sista halvtimmen att jag blev trött i knät men ingen smärta så..
Så nu är jag peppad.. Är nyligen hemkommen från andra dagen och ska hämta barnen vid 2.

Tjingeling



2013-08-06 @ 12:28:16 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

Hej härligt att du har börjat att jobba igen!!
Jag såg dig på Evedal i lördags men ni gick och jag kom precis så jag ville inte skrika hej på dig. Träffade barnen på stadium i söndags oj vad dom sprang där inne kram.

Evasophie (2013-08-06 @ 12:48:17)

Åh vad synd att vi missade varandra Esa. Ja det va ju en hel del folk där om man säger så:) kram


URL: http://maxwilmera.blogg.se
Johanna (2013-08-06 @ 17:59:49)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: